Saturday 11 June 2011

mari berkongsi idea...

salam semua.. hari ni saya nak promote sikit sal blog ni la... saya masih baru lagi ni.. so harap korang dapat bagi komen yang berguna untuk blog ni la ek.. banyak plugin saya xpasang g daripada dok simpan je n tak post pe2 better saya share sedikit sebanyak ilmu yang saya tahu ngan korg kan..

hmm okay untuk blog ni terdapat beberapa page yang saya buat untuk memudahkan korang semua.. sila lihat tab kat atas ni..| home | Article | competition | business | about me| dengan pembahagian setiap ruangan ni saya nak korang semua rasa lebih selesa untuk membaca pe jga yang saya kongsikan

Artikel
untuk ruangan ni saya akan letakkan beberapa artikel yang berguna untuk informasi semasa.. saya xnak ltak artikel yang saya buat coz saya ni xpandai sangat nak buat artikel ni tapi saya akan letakkan artikel dari blog2 yang menarik untuk korang ek.. ohya sesiapa yang nak ltak artikel menarik kat sini pun amat la d alu2 kan sharing is caring kan ["-"]


business
untuk ruangan ni saya akan berikan informasi berguna berkenaan bisnes online mahupun offline yang boleh dikira membawa pulangan kat korg la.. kalau letak bisnes yang terkenal tapi xberi manfaat kat korang better xpayah la.. coz blog ni untuk bantu korg jga..

competition
ruangan ni pula untuk bantu korang buat duit dari blog ni la... banyak pertandingan mahupun cabaran yang akan saya sertakan untuk korg sertai.. hadiah xyah cakap la.. semuanya akan buatkan korg tertarik dengannya...

about me
simple info untuk perkenalkan diri saya kat korg la.. tu je.. huuhhu nak add saya kat FB pun boleh twitter xde lg la.. xpe nnt sy letak k..

tu je la tentang blog ni k..["-"]

jumpa kat post yang seterusnya.. ["-"]

No comments:

Post a Comment