Tuesday 4 October 2011

UTM internet marketer

salam semua.. kali ni saya nak share sedikit sebanyak tentang apa yang mahasiswa UTM buat dalam proses menjana kewangan mereka sama ada untuk persatuan mereka ataupun duit poket masing-masing..

untuk pengetahuan korang semua.. ramai da internet marketer yang berasal dari UTM ni.. kira saya berbangga gak la ngn dorang antaranya saudara wan mohd wan musyris yang menjadi pengasas syarikat wanmus technologies dan saudara mohd zulfadli yang sememangnya otai2 dalam perniagaan internet ni.. korang semua jangan terkejut coz mereka bukan mengambil kursus yang berkaitan tentang perniagaan malahan saudara wanmus merupakan siswazah kejuruteraan mekanikal..
wanmus vs mohd zulfadli.. 




memang menarik sangat dah alang-alang nak jadi jurutera tapi kenapa nak teruskan dengan internet marketing ni.. rahsianya mungkin saya da faham sedikit sebanyak coz internet ni memang salah satu medan yang boleh menjadi apa jua yang kita nak sama ada medan perniagaan or pe2 jua yang kita nak.. terpulang pada cara kita nak gunakannya.. even sekarang da ramai blogger dari utm da kan.. so sedikit sebanyak mereka telah mengorak langkah untuk mengenali atau menggunakan internet ini dengan lebih kerap..



kedua-dua otai IM ni memang kita kena ambk cara mereka berfikir coz peluang ada d depan mata tak kan nak lepaskan pla.. take action on every chance that we have.. jangan biarkan je.. tapi sepertimana nasihat saya sebelum ni.. sebelum nak join pe2 bisnes survey dulu k.. jangan terjun terus tak pasal2 kita yang rugi.. hehe

itu je la perkongsiaan ringkas saya pada kali ini.. kalau mereka boleh berjaya anda pula bagaimana?? komen kat bawah k untuk generate more traffik kat blog masing2... thats all..

1 comment:

  1. Maklumat yang bagus di sini, saya ingin berkongsi dengan anda semua pengalaman saya yang cuba mendapatkan pinjaman untuk mengembangkan Perniagaan Pakaian saya di sini di Malaysia. Sungguh sungguh berat pada perniagaan saya yang turun kerana penyakit masa kecil saya kemudian ketika saya sembuh saya memerlukan dana untuk menetapkannya lagi untuk saya bermula jadi saya berjumpa Encik Benjamin seorang pegawai perunding pinjaman di Le_Meridian Funding Service Dia bertanya saya dari projek perniagaan saya dan saya beritahu dia saya sudah memiliki Satu dan saya hanya perlu pinjaman 200,000.00 USD dia memberi saya borang untuk mengisi dan saya juga dia meminta saya ID Sah saya dalam beberapa hari Mereka melakukan pemindahan dan pinjaman saya telah diberikan . Saya benar-benar ingin menghargai usaha itu juga cuba mendapatkan ini kepada sesiapa yang mencari pinjaman perniagaan atau isu kewangan lain untuk Menghubungi Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian Pada E-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com Dia juga boleh didapati di WhatsApp Hubungi: +1 -9893943740.

    ReplyDelete