Saturday 11 June 2011

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum para pembaca harap kalian telah bersedia untuk mendapatkan informasi terkini dunia perniagaan yang telah menjangkau satu revolusi daripada bentuk perniagaan biasa ke satu alam tanpa sempadan.
Hanya dengan beberapa klik sahaja kita mampu menjadi jutawan sepertimana role-role model para internet marketer pada masa kini.. 
Siapa xkenal saudara Irfan Khairi jutawan internet pertama malaysia yang telah menggemparkan media massa dan terus membuatkan ramai manusia heheh kita cuba untuk lebih sopan lagi k.. 
hmm para pembaca kini untuk terus melangkah bagi mengikuti jejak langkah beliau.. Saya sendiri seorang pelajar namun terus memikirkan apa yang saya bakal tempuhi pada masa hadapan apabila sudah grad nanti?? I wonder tapi dengan adanya blog ini saya akan mencurahkan segala informasi yang ada dalam kepala saya untuk para pembaca.. 
Harap para pembaca terhibur dengan apa yang bakal saudara mahupun saudari baca selepas mengikuti blog ini.. Saya berjanji saudara2 sekalian tidak akan kecewa la.. Janj korg follow and give komen2 yang membina untuk saya perbaiki dari masa ke semasa.. Satu permintaan saya harap korang semua komen je pas pe2 pun post sy k.. Klau x kita bako' je hehehe... K guys see u on next post.....

3 comments:

  1. ad blog blik?hik5

    ReplyDelete
  2. haha ad la kot.. ni untuk lebih serius da ni.. xnak da men2 cam dulu.. kalau nak info menarik nantikan post2 seterusnya huhuhu

    ReplyDelete
  3. terbaik tuh bro...bagi idea yg terbaik tau...nanti sy bole follow...kita tukar blog list pun ok ..kalo sudi

    ReplyDelete